<3

Det handlar om att prata sönder nätter, om att sätta på en film om och om igen för att storyn hela tiden tappas bort bland kyssar. Att låta abstinensen till varandra ta bort känslan av trötthet. Det handlar om att älska smaken av någon annans läppar. Om att brottas bland kuddar och att älska att förlora, bli nedtryckt i dunet och kysst över hela kroppen. Det handlar om att kunna kyssa bort sårigheten, om att viska du är vacker tusen gånger varje natt och mena det lika mycket varje gång. Att plötsligt finna ljusglimtar i den gråaktiga världen och att ständigt ha tusen fjärilar i magen. Det handlar om att tappa bort sig i någons famn och aldrig vilja hitta vägen ut, händer som dras genom hår och fingertoppar som smeker längs ryggraden...

- Tänk om allt var så enkelt ändå!


Hoppas av hela min själ att allt blir lite lättare snart, så vi kan återgå till att bara vara glada och lyckliga!
Det sägs att livet inte är en dans på rosor, joho säger jag. En dans på rosor med törnen kvar... "Det ska vá lätt o leva, annars kan det kvitta."  Mkt möjligt, men det är det svåra i livet som får oss att uppskatta livet... Om allt vore enkelt så skulle vi inte ha något att uppskatta värdet på!!? Mitt liv har varit långt ifrån enkelt, jag har inte fått något på ett silverfat! Men hade det inte för varit för det så hade jag inte varit den jag är idag... Då kanske jag hade varit en av de jag föraktar, små människor som lever för att trycka ner andra utan att bry sig om hur de personerna mår.!

Vännerna & min älskade familj, om ni bara kunde förstå hur mkt ni betyder för mig!!? Hur mkt jag älskar er!!? Nu inför jul känns allt lite tyngre, det är första julen under mina 20 år som jag inte firar med min familj! Det känns i hjärtat kan jag lova <'( ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0