Blocket.se

Satt o kika lite på blocket, kan inte släppa suget efter en vovve... Hittade en fin liten kille vid namn Tyson, en liten jackrussel kille på 14 månader, som behöver fodervärd!  Är han inte bara sååå bedårande!!? Hoppas hans ägare svarar på mitt mail! Håll tummarna för min skull! Doris har inga problem med hundar, jag menar, det finns två stora chäfrar inte så långt från våran lägenhet och hon ryggar inte ens när de är i närheten och börjar skälla.. Det fanns möjlighet för helomplacering om allt fungerar... Jag vill verkligen, och jag behöver komma ut! Jag kan inte motivera mig själv, en hund behöver motionen och här kan jag inte bara släppa ut den som vi kan med Kajsa och Triss hos mamma och pappa... Det hade vart perfekt, sen har jag ju en helmysig granne som säkert mer än gärna följer med ut på promenix ^.^, Det hade vart sååå kul att börja med agility igen :D

Tyson - Jack Russel 14 månader

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller tummarna för dig gumman! ;)

2008-12-18 @ 09:22:08
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0