Längesen sist...

Ja nu va det ett tag sen man satte sig ner o blogga :P Oj så mkt det har hänt sen sist.. Måste nämna att våra nya grannar ISA och MARTIN är helt underbara... Isa är såååå go! Kram på dig gumman!! :D Dock orkar jag inte ta allt som hänt dessa 3 veckor, det får räcka med förra veckan och fram!!

Ja förra veckan skulle jag ha varit på arbetsförmedlingen på måndag kl 10. De ringer iaf på morgonen till JIMMYS mobil (och hur de fått hans nummer är ännu ett mysterium för mig) och säger att min handläggare är sjuk! Så måndag - onsdag hände inget särskilt som jag kan komma på nu... I torsdags så åkte jag och Johanna in till systemet i Lyckeby för att köpa lite inför helgen, sen åkte vi hem till Rebecca långt ute i ingenstans :S vi skulle på Partylite ljusparty! Det mesta är ALLDELES för fint och ALLDELES för dyrt :S så jag bestämde mig för att bara köpa två 12-pack typ värmeljus.. Ena doften heter körsbärsträdgården och den andra heter smultronland, luktar sagolikt gott båda två!!

På fredagen så åkte jag och Johanna till Palace i Kalmar!! Vakten som kolla våra ID: - Välkommen Johanna!
- Välkommen Johannna..igen!! Random kille bakom oss: - Jag heter också Johanna! Haha vakten såg lite skumt på honom xD Men åter till spelningen.. Tysta Marie (som inte va så tysta) var helt OK.. Lite för mkt bas för att man skulle höra vad de sjöng ordentligt :P Men sen säger jag bara
NEVERSTORE....!!!!! Maaaa GAAAAAADH!! Johanna, nej Johannaigen, är FRÄLST!! Älskar Neverstore.. Måste ha min dagliga dos av Neverstore!! Millencolin kunde kvittat, jag kunde ha åkt hem direkt efter Neverstore om det inte det hade vart för Kalmariten Peter som var minst sagt ÖVERFÖRFRISKAD!! Hmpf! Suck för fulla killar...!

Jag sov hos Johanna mellan freda o lördag, tack o lov, för jag fick inte många timmars sömn :( tack vare att jag sov i ramdala behövde jag inte åka lika tidigt! Skönt, men de va inte många saker som gick för mig den dagen... Orkar dock inte dra den historien igen... Men den innehåller jobbig boende, spöregn och idioter i trafiken... Blä!! Men efter mycket om och men så blev inflyttningsfesten väldigt lyckad... Krogen nästan desto bättre, förutom ett par killar som var bara en ANING för fulla... Men sånt är livet :P Vid 3 på morgonen kom min älskling och hämta mig o Johanna i stan. De andra i vårat sällskap hade redan åkt hem! Men när jag o Jimmyboy kom hem så tog jag två mackor innan jag kröp till sängs.. Slockna på 5 sekunder.. ^.^, hihi. Sov typ hela söndagen.. Vakna vid 13-tiden o somna om, vakna vid 16-tiden o det kändes som jag bara sovit en timme... Gick upp, gick på toa och fixa några mackor.. Sen la jag mig i sängen igen... Där låg jag, vaken, tills Jimmy hade lagat mat vid 18-tiden ^.^ Johanna va MKT trött :P hehe.

Har börjat prata en del med en kompis, Johans, flickvän Malin från Borås :D Personlighetsmässigt så är vi kopior :P Vi tycker och tänker lika nästan  hela tiden.!! Hon gör mig massa glad :D Ska bli askul när hon flyttar ner!! Wiie!
Hon vet att jag har pratat en del om hundar och hur gärna jag vill ha en, så när hon fick veta att hennes klasskompis ska sälja några blandrasvalpar (tibetansk spaniel och pappilon) så fråga hon mig direkt om jag var intresserad! Jag bad henne kolla priset och försöka tinga tiken så jag får fundera! Jag hoppas av hela mitt hjärta att de inte begär allt för mkt pengar och att jag kan få det på avbetalning i så fall!! Är de inte bara sååååå bedårande söta!!?

Googlade lite för att se hur de kan komma att se ut senare hittade en bild på en och en hemsida på några andra i samma ras :D http://medlem.spray.se/helny2527/sagas%20sida.htm 
Pappilon och tibetansk spaniel valpar!En tibentansk spaniel-pappilon hund!
Den första bilden är på några av valparna och den andra bilden är en hund vid namn Nozze!
(OBS!! Nozze har ingenting med valparna att göra)


Nej nu ska jag sova några timmar innan jag ska upp o jobba!!
Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Isa

Ååååh, så kul :) Tänk om du får din lilla valp. Så kul! Sak försöka hjälpa dig så mkt jag kan om du behöver hjälp med passning eller promenader. Puss o Kram

2008-12-11 @ 08:55:26
URL: http://lillaisa.blogspot.com
Postat av: Malin

men ååååh vad gla jag blir! (= Jag tror detta gjorde min dag ^^ Du är sååå sööööt (=

2008-12-11 @ 17:51:28
Postat av: lesly

vad sött Nozze är.. kan jag få han?

2008-12-12 @ 16:42:01
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0