Mellandags-Rea.

Ja det där med att komma till sängs i tid tycks vara ett återkommande problem i våran lilla familj. Likaså mina förbenade magbesvär.. Inatt efter att datorn blev avstängd så såg vi på film Godsends, helt okej, lite skum men helt okej.. Sen vart varken jag eller älsklingen trötta så vi kolla på dokumentären om Auchswitz (stavning?). Tror det är andra eller tredje gången jag ser den, mig gillar dokumentärer från världskrigen.  När klockan var runt 5 på morran höll jag på o somna i soffan, Jimmy skulle klart tetas o peta på mig så jag inte somna... Så jag kom upp o stappla bort till sängen o fick av mig kläderna o kröp ner i sängen.. Somna inom 5 minuter! Sköööönt!!

Men det vart ingen rast och ingen vila, upp vid kvart över 8 äta frukost och fixa sig innan man skulle bort till darlingen min o hämta upp henne. Vi mötte upp Jimmy i Lyckeby inne på OnOff. Där hade han plockat fram (med hjälp av en i personalen) en tv och en digital anten-mottagare eller vad det nu hette... Blev iaf en Samsung 32" :D Jag gick och hämta mig en extern hårddisk som jag behövde till min dator ^.^, och lite 10x15 fotopapper. När vi packat in allt i bilen och sett till att tvn kom in i Jimmys bil så åkte jag och Johanna in till stan. Hitta en parkering, efter lite om och men, kolla bowlingen och sen gick vi till Breeze. Där hitta jag ett linne och ett par örhängen för sammanlagt 149,- mig like ^.^, Sen gick vi in till H&M, Johanna köpte en tröja och ett par benvärmare om jag inte minns helt fel.. Sj köpte jag en topp och ett par benvärmare + lite bomulls "rondlar" eller vad tusan det heter! Det är iaf till för att ta bort ögonsminket och naggellacket. Sen skulle vi gå till Wonderful, men de hade stängt så då tog vi en fika på Wayne's istället :D Det är att rekomenderas, kanske inte så billigt.. Men vilka caféer är det numera??

Det var sagt att jag och Jimmy skulle äta hos hans mor och far vid 13.00 men jag tyade inte, för jag mådde så illa... Det har jag gjort konstant sen jag gick upp imorse.. Vill spy men det kommer liksom inget ;S Är hungrig, men pallar inte äta något för då mår jag mer illa ;S Blääääääääh!

Vi skulle möblerat ikväll, men Jimmy är helt väck.. Har väckt honom en gång, då var han helt dyngsur så jag fick honom till att ta av sig tröja och linne innan jag gav honom en torr tshirt! Hm, hoppas han inte håller på o bli sjuk ;S Nä så ikväll blir det väl en tidig kväll.. Jag som hade vart duktig o plockat undan alla mina filmer från tv-bänken och rensat bort det onödiga från databordet... Suck!

Nä godnatt mina kära vänner!
Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0