Ovissheten tar snart död på mina nerver

Vet inte hur länge till jag orkar med att leva i ovissheten om Jimmy får behålla jobbet eller inte.. Det var sagt att de skulle få reda på det idag, men icke då.. De skulle börja förhandla idag... My dear God! Vet inte om mina nerver klarar sånt här! Vill bara att han ska få behålla jobbet så vi kan bo kvar i lägenheten... Vill inte flytta till hålevik eller ngn jävla stuga! Jag vill bo Här, i Våran lägenhet! Jag ber på mina bara knän att Jimmy blir undantagen...! Måste vi lämna lägenheten o flytta till hålevik så vet jag inte hur länge vi klarar av det, inget emot mina svärföräldrar eller lillebror. Men Jimmys "förhållande" till sin mor mår bäst av att vara på distans, som min far och jag! Jimmy blir så lätt grining på sin mamma och det går ut över mig när han blir irriterad! I längden klarar inte vårat förhållande av det, det var kravet för att jag skulle flytta ner hit: Att vi skulle har vårat egna!

Känner att jag hade behövt min mamma nu, låter kanske patetiskt! Men det finns inget som en mors kärlek! Alldeles för länge sen jag träffade henne och mormor nu. Mina syskonbarn, Robin och Vilda mosters änglar, vi ska inte ens prata om hur länge sen det var nu... 23 agusti, 4 månader sedan! Avskyr distansen till mina älsklingar! Saknar Robins bus och energi! Saknar Vilda och hennes leende! Fattar inte att hon snart fyller 2.. Det är ju inte alls längesen som hon föddes, men och andra sidan känns det inte alls längesen som Robin föddes och han fyller 7 (!!!i mars... Inte undra på att man börjar känna sig gammal och grå! Angelicas lille Xander är snart 3 månader!!

Ja nu är det väl pensionen nästa!??
Ja mata ne <3

Kommentarer
Postat av: Lesly

HAHAAHAH vad kul! :D du är så knäpp :P puss love yoo

2008-12-16 @ 20:24:00
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0