Av utredningstekniska skäl.. xD

Ja det är ju det idag, fast det känns inte så :P har jobbat 4 timmar idag på eftermiddagen..Blev inringd, annars så är det jobb fredag-söndag som gäller för min del! 15.30-20 fredag och söndag och 7-20 på lördag! Skönt att slippa jobba den där sista extra timmen må jag säga!! Annars händer inte mkt just nu... Jimmy jobbar som vanligt men idag gör han ändå en kort tur, 18-00, men det blir ju ändå nästan 2 timmar extra i resa. Så han är inte hemma förens strax innan 1 inatt :S

Haha nu sitter ja o messar med "lillebror" (som är hos en kompis) och min kollega. Det roliga är att min kollega är mamma till mina kompisar Emelie och Tobbe. "Lillebror" är hos Tobbe just nu :P  Yay, imorn ska jag bort till Berith (Emsan o Tobbes mamma) på lite fika :D Sen blir det lite tjöt med min kusinvitamin på msn :D  Pressar honom lite på tjejinformation (som kusin och tjej är det min rätt att få veta (A), faktiskt!!) och då kommer han med den bästa kommentaren jag hört idag: - "Av utredningstekniska skäl, så kan jag inte gå in på det."  Inte ordagrant men ungefär :P Så jävla bäst!!

Nä nu är det bara att vänta på att lillebror dyker upp då så man kan kolla lite på film, fick ju hem min (extremt billiga) nya film idag. Skräckis såklart, The Messengers heter den. Får väl skriva lite om den sen när vi sett den.  Och nu dök lille Björnen upp så då är det väl bara att starta filmen då :P


Ja mata ne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0