Sömnlös.. i seatle?

Nja inte direkt seatle, men sömlös det är jag!! Har precis hällt upp en kopp med kvällsört te. Ska sätta på lite lugn musik, Enya blir det. Bättre lugn musik finns inte... Inget bra på tvn, om jag inte kan somna får jag väl sätta p en av Sabinas filmer eller Predikanten. Har vart en seeg kväll, Björn åkte hem strax efter att Jimmy drog till jobbet. Justja glömde att berätta att jag fick ett par gardiner till köket av svärmor idag :D Jättefina blå med guldiga stjärnor!! Får byta någon dag när jag får lust :P

Saknar Robin, Vilda, mamma & pappa. Saknar mormor, morfar & farfar. Saknar Kajsa, Triss & Kikkan.
Känner att det här året inte är mitt, har varit en del jobbiga förluster i år.  Först min älskade Fiffi, sen morfars bror Börge, sen min boende som kom in för palliativ vård. Han var där en månad, och var ändå relativt klar i huvudet hela tiden... Sen så dog ju min o älsklingens lille Fis förra veckan :'( ingenting är sig likt sen dess. Jag och Sabina satte ett gravljus på hans grav, det brann i flera dagar!! Trodde verkligen inte att jag skulle kunna älska en katt så som jag älskade den katten, finns ingen katt som honom
!!

R.I.P Fiffi & Fisen, matte och mamma saknar er!!
R.I.P Börge och Farmor, jag kan inte fatta att det redan gått 4 år sen du lämnade oss !!:'( 

Bläää vad jobbigt det blev nu "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0