Fin dag med sool

Woho det är sol idag igen :)
Men dagen börja inte så bra för min del.. Skulle upp och jobb, introduktion hos en ny brukare.. När jag vakna tyckte jag det var väldigt ljust för att vara halv 6.. Saken var den att klockan var 07.59 och mitt pass börja 08.00.. Panik och stress, fick ringt min ena chef och be henne ringa bort och säga att jag kommer lite senare. Turligt nog han jag inte missa så mkt.. Ska ha en kvälls introduktion hos denna brukaren nästa vecka.. Sen ska jag eventuellt vika för en av hennes ordinare assistenter vid ett par tillfällen längre fram, så länge hon inte blir frisk då vill säga. 

 

Sen när jag åkte därifrån så svängde jag in på Shell/7-eleven för att handla lite att äta. Sen ringde ena chefen och ville kolla tider med mig, har pratat med henne sådär 5 ggr idag :P Sen åkte jag hem till Johanna som skulle färga mitt hår.. Tack babe, hur ska jag klara mig utan dig? <33 Resultatet blev bra, bättre än innan.. Oavsett om utväxten fortfarande syns, men den ser bättre ut än innan vilket var poängen. Imorn ska jag klippa av en jäkla massa hår!! GOTT!! Hoppas att jag nästa månad får råd att göra en avfärgning så jag kan färga det ljusbrunt sen.. Är sjukt trött på att ha en massa jäkla nyanser i håret :( 

 

Men som sagt imorn (idag, beroende på när ni läser detta ;P ) ska jag till Kalmar med min underbara älskade babe Johanna!! Men innan dess ska jag först till Frösunda och lämna min lönerapport och pappret från polisstyrelsen, sen ska jag på möte hos min handläggare på arbetsförmedlingen. Efter det ska jag tvätta bilen, som är pinsamt smutsig, innan ja hämtar upp min babe. Därefter måste jag nog inom hammarbygården och be Jan i receptionen att faxa min andra lönerapport. Men SEN ska vi åka och klippa oss innan det blir lite väldigt nödvändig shopping!!

 

Sen till kvällen ska jag in till mina goda grannar Isa & Martin + fyra stycken till varav två har jag träffat tidigare!! Vi ska ha tacos- och filmmyskväll!! På lördag åker soffdekorationen för att spela dart på Öland och blir borta större delen av dagen, lite skönt faktiskt. Jag har tänkt att jag ska städa och tvätta lite, det är välbehövligt eftersom man har en SÅÅÅ väluppfostrad hund som Absolut INTE biter sönder soppåsar och kartonger.. SUCK!! Hoppas det blir fint väder så jag kan hänga ut kläderna på torkning!!

 

Nä nu ska jag pallra mig ut i köket, sätta på radion eller en skiva (!?), och diska lite så det inte blir massa tröttsamt tjaffs med herr soffdekoration!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0