Hemma igen

Ja då var man hemma igen, efter 5 både smått jobbiga men framförallt sköna dagar hos familjen.. Många tankar och känslor har hunnit gå genom mitt huvud. Lite för mycket för mitt eget bästa! Jobbigt, men det måste få komma innan man kan berabeta och gå vidare!

 

Både jobbigt och skönt att vara tillbaka i lägenheten... Skönt att få sova i "min" vanliga säng, fått med mig massa kartonger från mammas jobb. Ska väl börja packa nästa vecka, den här lär jag inte hinna... Jobbar hela denna veckan, tre dygnspass och två kvällar... Slutar på söndag kl 10.00 då ska jag bara HEM och SOVA!!! 

 

I söndags så hade jag och mamma städdag i mitt gamla flickrum.. Välbehövligt kan man väl minst sagt säga.. Var helt slut i hela kroppen sen.. Och 5 timmar bakom ratten tar ut sin rätt, jag har mycket ondare i nacke, axlar och skuldror nu än innan... men sånt är livet! Får se om jag hittar någon billig massör snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0