- -


Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. Har jobbat heldag igår, jobbigt va det, men det gick bra ändå. Som det brukar, har två som är lite smått hängig men hoppas att det snart går över och inte är något som smittar.. Ska ju jobba ikväll också, som vanligt så är jag inte alls sugen på det men tack och lov att jag har mina timmar.. Min timanställning har ju blivit förlängd till sista maj. Skönt! Idag har jag nästan vart lite huslig :P diskat upp nästan hälften av allt som finns kvar nu, så nu börjar köket se anständigt ut igen :P Sen har vi lagat mat, det var riktigt mumsigt :D Ska snart på kalas, suck, hatar när det blir stressigt.. 


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Leslie

Hejsan Gumman! allt bra? hittade dig på mer-trafik lustigt =) Vad roligt att jobbet blev förlängt.

2009-02-22 @ 15:09:27
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0