Dåligt med uppdateringar..


Japp så har det varit de senaste och lär vara över helgen också.. Har ovälkommet besök av TANT RÖD och TANT SVART! Det kan ni få klura lite på ; ) Igår va jag på intervjun och det gick bra, hoppas att jag får en av de 3 tjänsterna som finns *håll tummarna för mig* Känner att jag behöver komma bort från äldreomsorgen nu.. Är inte alls lika motiverad att åka till jobbet, även om jag är tacksam att jag har det.. Idag har jag och älsklingen vart inne i stan en snabbis i stan sen åkte vi och handla, blev hemgjord pizza : ) Riktigt gott! 


Nä nu ska jag käka glass med älsklingen ^.^,
Puss & Kram på er, en trevlig helg önskar jag er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0