En gnutta posivitet.


Hm.. Detta skulle visa sig bli en hyffsat bra dag ändå! Har vart med älsklingen och svärmor in till Nättraby för att hämta saker till Kjell, vi fick en ugnssäker form i glas (johanna velat ha länge) och en skärmaskin (mig glad), sen åkte vi till Gullberna där korttidsboendet ligger. Han kom med färdtjänsten precis före oss, vi såg när han blev inkörd i rullstolen men en en annan färdtjänst bil stod i vägen så vi kunde inte köra förbi och parkera.. När vi kommer in och hittar rummet så visar det sig att svärmor är kompis med föräldrarna till en av flickorna som jobba där. De verkade trevliga och rummet var fint, STOOORT, bara badrummet var större än vårat :O Hade kunnat tänka mig att jobba där.. Apropå jobb, när vi kom dit ringde min mobil, tänkte att det var mamma först men såg att det var okänt nummer. Så jag svarade och det visade sig att det var en tjej på Frösunda LSS där jag sökt jobb (som personlig assistent) :D så jag ska på intervju nu på torsdag :D mig glaaad!!

Keep your fingers crossed for me!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får jobbet! :D

2009-02-24 @ 19:37:35
URL: http://lillaisa.blogspot.com
Postat av: lina

ja hoppas du får jobbet!!

2009-02-26 @ 14:35:52
URL: http://linahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0