Som en trasig ballong.


Hejsan hoppsan alla bloggläsare, både vänner och obekanta :D Tänkte jag skulle dra en snabb sammanfattning över veckan, som visserligen inte är slut än :P


Måndag
och tisdag låg jag, som tidigare skrivet, hemma med obeskrivligt ont i skallen och energin for ur mig som en trasig ballong. Så det blev en massa sovande.. Så har ju även Jimmy börjat gå hemma nu.. För er nya läsare så blev min sambo varslad för några veckor sen (anställningen går ut 19/2) och pga att de inte har så mkt att göra på jobbet så får de varslade gå hemma med fullt betalt inkl. ob-tilläggen. Suck. Karlar är som karlar är mest, de ska inte gå hemma. Han har mer sömnproblem nu än tidigare eller han har snarare vridit dygnet DJÄVULSKT fel.. Så han sover största delen av dagen och kollar på tv halva nätterna.. Sen är han grinig som fan emellanåt, påminner om en viss pappa.. min pappa, som är precis likadan om man bortser från dygnsrytmen som alltid är den samma. Och jag vet inte om jag tycker om att ha min sambo hemma hela dagarna... = / Vi kommer bli så förbannade på varandra i längden om han ELLER jag ska gå hemma länge till.. Det spelar liksom ingen roll att jag jobbar några timmar här och där, vi behöver komma ifrån varandra VARJE dag.. Så igår när jag var med Johanna och Jonas i Kalmar, fy fan så skönt de va!  Nej nog med klagan. Älskar min Jimmy ändå ^.^,

Onsdag
vart jag lite grinig för det vart massa snö ute när jag skulle ut med Olli.. Suck!!! Men efter massa promenader och lite fixande så åkte jag bort till Johanna, hon gjorde sig iordning och hon körde till Kalmar, hon är ju minst sagt bästa vän med vägen dit ; ) hihi. Vi kom dit lite tidigt så vi gick runt inne i Kalmar och kolla i massa affärer och har hittat en ny favorit affär : ) New Yorker. Säger bara "Kiss me... cus' I'm cute" och "Almost innocent", Johanna vet vad jag menar ; ) När Johanna tillslut va färdig friserad så gick vi alla tre till Peking, en kina resturang, köpte mat och gick hem till "hippie kollektivet"  xD och käkade innan vi åkte hem   : P Va hemma hos Olli och älsklingen strax innan 22. Gick med Olli bort till lekplatsen bortanför församlingshemmet som nu är täckt med snö.. Där fick han springa lös och som han lekte, hihi. Kasta snö till honom och som han snappa : P ser så himla skoj ut : P hihi. Sen gick jag och la mig ganska strax efter att vi kommit in.. 

Idag torsdag har det inte hänt mkt alls, sovit, suttit vid datorn, kollat tv/film, vart ute med Olli o lagat mat... Nu ska jag ta en kvällsfika innan jag ska sova, blir nog att kolla färdigt livvakterna också... Imorn ska jag jobba några timmar på kvällen, men så himla skönt att slippa den där extra timmen och raporteringen.. Speciellt efter som jag ska jobba HELA alla hjärtans dag!! x ( Inte för att vi firar så.. Men vi ska väl ta igen det på söndag hoppas jag...

 

Godnatt!    
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0