Sveriges sämsta bilfförare.


Satt o käka pizza med min älskling och slår på Sveriges sämsta bilförare på tv4. Efter en stund dyker ett ungt ansikte upp som jag kände igen. Strax därpå klickade det i min hjärna, (bli inte chockade nu det händer faktiskt mig också, även om det är sällsynt) och jag mer eller mindre skriker att det måste vara ANNA
som gick året över mig på gymnasiet!! Modell-Anna som hon kallas i min vänkrets hemifrån. I mina ögon är hon en bitchig jag-är-bäst-snyggast-och-vackrast som tror sig stå över oss andra "mindre snygga" människor. När jag såg att det va hon va jag tvungen att ringa Sabina och shiiit va vi skratta gott åt detta, kan verka elakt men det är verkligen torsdags underhållning!!

Puss & kram! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha va roligt =) ja tycker de e ett fint namn på katter =)

Min doran e döpt efter Doris i Hitta Nemo =)

2009-02-06 @ 22:02:13
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0