Utmanad.


Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  

 ♦ ♦ ♦
Snusar du? 
- Nejj!! Aldrig i livet!!
♦ ♦ ♦
Röker du? 
- Mja.. Händer occasionally..
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv? 
- Ja! Vem tusan skulle annars gör den?? 
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten? 
- Ja, som "åskådare"..
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon? 
  - Nope! Inte på allvar iaf.. hehe 
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön? 
- Mmhm det har jag... ( "I Kissed A Girl, And I Liked It"  )  
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb? 
- Nej.. det tror jag att jag hade kommit ihåg :P
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod? 
- Blöder typ aldrig näsblod.. Men typ klämma åt näsan och stoppa bomull i näsan (?)
♦ ♦ ♦
När grät du senast? 
- Som jag minns va väl när fisen gick bort i november :'( eller när jag haft någon av mina depp. stunder!
♦ ♦
Vem kan du prata om allt med? 

- Hm.. skulle väl vara Angelica. 
Hade en till vän tidigare, men hon är av någon outgrundlig anledning inte min vän längre (?) hmpf..
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon? 
- Jajjamensan!
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska 
- Life is never fair to does who earn it..
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast? 
- Olli o älsko!
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast? 
- Räknas Olli? Annars va det min Johanna o min älsk<3
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Vinna massor av pengar, fast jobb, hus med stor trädgård och Barn!  
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder? 
- Använder sällan hårspray..
♦ ♦ ♦
Vem gillar / älskar du? 
Oj det är MÅNGA... Min familj, min sambo (med familj), och mina UNDERBARA vänner.. Ollisen och Dorisen (ibland :P) 
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? 
- Grå..
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas? 
- Nja, inte känner.. men jag vet ca 3 st.
♦ ♦ ♦
Har du bärbar dator? 
- Nope.. Stationär!
♦ ♦ ♦
Är du blyg? 
- Ja,ibland.. Beror på situationen!  
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu? 
- På hur gött det hade varit med några miljoner på kontot... SANNERLIGEN!!
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu? 
- Kolla på film med älsklingen o "lillebror"
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan? 
-  Här

Lämna gärna en kommentar om du antar utmaningen!  

Kommentarer
Postat av: Elin

Wilda är mer ''namn'' än vilda tycker jag... det kan ju vara vilda människor, men bara en liten wilda ;P

2009-02-12 @ 21:15:09
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: isabelle

snor listan xD

2009-02-12 @ 22:43:29
URL: http://isabellejo.blogg.se/
Postat av: terese

Fin blogg :) Kika in till mig tycker ja:)

2009-02-12 @ 23:29:36
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag snor den;)

2009-02-13 @ 12:51:44
URL: http://bacon.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul med utmaningar

2009-02-20 @ 04:11:29
URL: http://honeybunnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0