1 dag kvar ^.^,

Ja hade svårt att somna inatt, svårt att somna om inte Jimmy är hemma. Sen när han kom hem ngn minut i midnat så kurra både hans och min mage.. Så vi käka några smörgåsar och kolla på Arn. När den va slut så gick jag och la mig, somna rätt fort och med tanke på klockan så va inte det särskilt konstigt!! Men men. Idag har vi vart på flera promenader, duschat (både Olli och jag, dock inte samtidigt :P ) fotat lite ner vid bryggorna. Fint blev det! Lägger upp en på Olli i slutet av inlägget!

Ser fram emot morgondagen, fast jag vet inte om min sambo följer med. Han måste lämna in bilen på service... Blir inte bilen klar innan 2 så får jag åka utan min älskling! Tråkigt, men skönt ändå på samma gång. Kan vara bra att komma ifrån varandra ett tag så man kanske börjar uppskatta varandra på samma sätt som innan. Inte bara det där vardagstristess-problemen. Vi har det bra, tro inget annat. Men ibland blir man trött på varandra. 
Nu pallar jag Inte skriva om resten av inlägget. Ska se om jag får Lillebror till att gå med på att se skräckis typ Insanitarium, Penny Dreadful eller Wonderland murders ^.^,

Min fina pojke, nere på en av bryggorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0