Ååååh >.<

 

Nu blir jag fruktansvärt irriterad!! Har fått hem en räkning som jag inte ska ha, ett nummer som inte står på mig. Har ringt till min operatör om samma samma räkning 3 månader i rad nu. Och nu måste jag ringa IGEN!! Får samma räkning, på samma belopp. Första gången jag ringde sa den manliga telefonisten att abonnemanget inte stod på mig, NÄHÄÄ? Som om jag inte visste det!!? Gaah! Sist jag ringde så plockade telefonisten bort abonnemanget och sa att nu ska det inte komma fler räkningar.. Men jo då visst dimper det ner en NY räkning i brevlådan!! Blir sinnes på det där..!!

Men fokusering mot fredag nu :D Imorn ska jag träffa min Molle i Lyckeby. Kolla på vovve-saker till hennes vovve-bebis som hon ska hämta om nån vecka ^.^ Fast hon ska ha en liten flick-valp. Får passa min pojke så det inte blir fler bebisar sen, när den ännu odöpta flickan blir såpass stor.  ^.^,

Idag har jag och Olli vart med Johanna i L-by, hon har köpt en ny tv - efter MKT om och men ;D haha. Sen åkte vi hem till henne och fixade tvn :D Vad skulle Johanna göra utan mig xD Älskar dig Johanna!!

Imorn ska jag göra klart pappas födelsedagspresent och mormor och morfars julklapp. Ska nog göra ett kort till farfar. Men jag har inte den blekaste vad jag ska fixa till Vildisen, mosters sessa! Vill bara krama om min sessa och min stora prins! Sjukt att man kan sakna någon så mkt!

Nu kommer strax Jimmy hem hoppas jag. Måste äta, ät dö-hungrig :P Hahaha.
Måste bara säga att - Allå allå, emliga armén! är förjävla roligt ibland xD


Kommentarer
Postat av: Molle

Haha nja några bebisar min och din vovve emellan hade nog blivit en katastrof =P Well, well då ses vi senare =D MIG <3 DIG

2009-01-15 @ 08:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0