Drummelbulle.

Bläääääääääääääääää.. Allt verkar gå mig emot just nu :(

Pratade med ägaren till en JÄTTESÖT blandis hund. Men idag när jag kolla mailen så va han såld *tårar*
Vill verkligen ha en hund med Armanis (som hunden heter) kvalitéer... Igår va jag jätteglad, men nu känns det mest som att jag stod inför en hängning och någon sparka bort pallen..
:(

Nu vill jag hem till mamma! Längtar hem massor nu, längtar hem till mamma, mormor, Robin och Vilda! Sen naturligtvis pappa, morfar och farfar. Mina vänner!! Sabina Svensson, Rebecca Mattelin, Angelica Fransson, Helena Dababish & min syster Tina! De flesta av mina kompisar därhemma har flyttat, pluggar på annan ort eller jobbar på annan ort. Och där inkluderar jag mig själv!

Uscha!!

Men blev faktiskt lite glad när jag kollade mailen idag
:D Hade fått en kommentar från en tjej som jag inte känner som gillar min blogg! Wiiihooo, sånt gillar vi :D Här hittar ni hennes blogg!! Kommer lätt följa hennes blogg :D

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Nej, precis! Man tycker ju att de borde ha gjort mer än vad de gjorde.. men icket!



Ahww tack så jättemycket! :D

2009-01-08 @ 17:11:05
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0