Goafton.


Hej mina vänner!
Sitter o softar framför skärmen ett tag och gluttar emellanåt på tvn som gubben min kollar på.  Korrektion, han tittar inte på tvn, han tittade. Nu halvsover han mest, han liksom jag fick ju inte så mkt sömn inatt. Men till skillnat från mig så har han jobbat idag, men jag har faktiskt vart ganska produktiv. Jag har burit upp de flesta av kartongerna som har vart ståendes i lägenheten det senaste halvåret typ, nja kanske inte riktigt men inte långt ifrån. Sen har jag packat ner alla jul-prydnadssaker, ska bära upp den på vinden imorn har redan vart där två ggr idag :P hehe. Sen har jag dammsugit lägenheten och tvättat i två omgångar, ska strax hänga upp den sista omgången strax. Sen ska jag kolla på film tror jag, fick ju lånat två av svärmor igår.

Imorn ska jag hämta Olli aka Oliver, snart, min franska fågelhund :D Längtar enooooormt mycket :D Han är verkligen super fin ^.^, Har hittat en sida med massa hundsaker (och några enstaka kattsaker), vissa saker var verkligen way over the top i priser. Men mkt fanns i helt normala vettiga priser. Tror jag ska beställa lite praktiska saker därifrån sen.

Nä nu har jag fått älsklingen att krypa ner i sängen istället, ska gå på toa och hänga tvätten innan det blir movietajm. Så kanske tiden går lite fortare till imorn :D

                          
 

Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Doggie sidan är jätte bra. Där har jag beställt kläder till William. Lite små i storlekarna så mät nogga och kolla på instruktionerna på sidan. De är jätte bra på att leverera. Det går fort att få hem varorna.



KRAM rebbis

2009-01-13 @ 17:33:38
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0