Goooood morning everyone.


Fast skippa det där med goooood. Har jag sagt att jag inte är någon morgonmänniska? Nu vet även ni som inte känner mig. Fick ut med alla 3 vovvarna nu på morgonen, ca 06.45 va ja påklädd och hundarna utrustade med reflexväsar och annat braigt, så mamma skulle hinna diska och fixa lunchen. Pappa borde vara hemma nu, ska komma ngn inspektör från banken... Pappa och mamma har tagit över gården, som har varit farfars i alla tider även om pappa har skött det mesta åtminstone de senaste 15 åren... Farfar börjar ju komma sig till åren, 84 i maj. Fortfarande pigg, trots sådär hörsel och problem med höften/knät. Först nu han ska bli pensionär, de sista hästarna med ägare flyttar nu till helgen om jag fattat det rätt. Sen vet jag inte hur de ska göra med farfars hästar om de ska säljas eller ngt. 

*Gääääspar stooort* 

Om en timme ska jag åka till tandläkaren... Känner inte alls för det, men jag måste tyvärr!! Sen ska jag åka hem till min mommo igen. Senare idag ska jag träffa min Schabina igen... Funderar på om jag ska lägga över bilderna från våran promenad igår i datorn så jag kan lägga in lite bilder ikväll, vad sägs om det?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0