Karlar, på gott och ont.

Ja, jag säger då det. Jag tycker för det mesta väldigt bra om min pappa (komplicerad kärlek), men den här helgen så har han varit klumpigare än mig. Och det säger en del :P haha. Igår så skar han sig på vänster pekfinger, bara ett fint snitt ungefär som när man skär sig på ett papper. Idag när han skulle laga mat (mumma) så skulle han ha i citron och råkar få citronsaft i såret och det svider till. Vilket gör så att pappa slinter med kniven och SKÄR AV en liten bit av fingertoppen :S Och stenbock och envetnare än en bergsget så vägra han åka in till akuten. Han fick fram en av våra första hjälpenväskor och lagt om det, men när jag och mamma kom hem från Överby så hade det nästan helt blött igenom. Så efter vi ätit och pappa duschat så jag fick hjälpa pappa med att lägga om på nytt.

Efter middagen så gjorde vi oss iordning för kalajs :P Om ni läst min blogg så vet ni att min kusin Christoffer alias Crullet ;P fyllde 20 igår. Fan asså, vart har tiden tagit vägen? Jag minns när vi va små och busade, byggde med lego och Crull hade massa Teenage Mutant Ninja Turtles figurer. Vad hände sen, förutom livet menar jag? Tycker inte om att tiderna förändras, inget är det samma som för 15-16 år sen. Vintrarna, tv-program, leksaker.. Det håller inte samma kvalité och standard som när vi 80-talister växte upp. Nu är det mesta massproducerat, allt ska gå så fort och så mycket ska bli gjort så fort som möjligt. Suck. Vintrarna och väder är ju dock inget som vi människor kan styra över, men klimatförändringarna och växthuseffekten är ju faktiskt människans fel.

Ser fram emot den här veckan :D Ska träffa min Bina, och min Mattelin och hoppas på att få åka och träffa min Angie och hennes lille pojk Xander :D Den enda jag träffat här i min barndoms-stad sen agusti är ju Sabina som var och hälsa på mig i november!! Förväntar mig att hon kommer snart igen. Blir nog en fika på Strandgatan med henne nu i veckan, gamla góa Strandis. Imorn har jag iaf planerat att jag ska åka hem till min mormor och morfar med prinsen.

Idag har jag iaf fått köpt mig ett par kängor som jag ska ha när jag promenixar med min prins. Lite fodrade så jag lär inte frysa om fosingarna. Sen hoppas jag att de inte läcker in :P haha.

Johanna, min pärla, min ängel, min underbara skatt!! Vad skulle jag göra utan dig? Jag är så glad att jag träffade dig, tack för att du finns i mitt liv!! Älskar dig<3

Till sist vill jag be om ursäkt till min Molle! Jag menar inte att verka ointresserad av dig och din lycka inför hundvalps-köpet. Men jag har vart så trött på sistone i huvudet. Hoppas verkligen allt kommer gå jättebra!! Hon är jättesöt! Och fläcken *host* i pannan är ju minst sagt unik ^.^, Älskar dig Malin. Hoppas vi ses snaaart!! <3

Nä nu tyar jag inte skriva mer *gäspar*
Godnatt mina vänner och bloggläsare!!
Puss & kram<3

Kommentarer
Postat av: Molle

naaw snögging där! Tack, det behövdes lite lätt känner jag tehe. Men det gör inge, jag förstår precis. Nästa gång vi ses blire vovvemöte! =D Miss ya! Älskar dig osså gumms! <3<3

2009-01-19 @ 09:01:27
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Jag är väl inget fan av bingolotto heller, det var kul att testa på såhär nu när det var några år sen sist.



Själva brick-spelet är ju roligt men mellan-snacket kunde man ha skippat :D



Åh jag älskade att leka med turtles när jag var liten =D

2009-01-19 @ 09:34:55
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0