Kvällen.

Har vart ute på våran kvällspromenad nu, eventuellt skulle vi ut en liten runda med Isa sen. Men jag får se, känner mig tung i huvudet. Kanske beror på att jag inte ätit någon riktig mat idag =/ hm. Dagens mål har varit, smörgås och mjölk till frukost. Ris á la malta med saftsoppa till "lunch" och en banan nu efter promenaden. Men min mage skriker efter lagad mat. Vi har nästan inget i frysen och det är ju så bål tråkigt att laga mat till sig själv. Jimmy är ju med Lillebror hos Tobbe. Suck för denna karln som nästan inte vart hemma någonting denna helgen. Igår va han hos Robin och svärmor + svärfar och sen Robin igen. Jag va ju också iväg igår, idag har jag visserligen haft besök av Johanna, men det va inte många timmar :'(

Som utlovat kommer lite bilder från idag.
  




Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; thaha ahww vad snällt :)

2009-01-11 @ 22:06:58
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0