♥ Olli ♥

Alltså nyp mig i armen så jag vaknar, Olli är den mest underbara hunden jag någonsin träffat.
Lugn, energisk, gladlynt, kelig, lydig för det mesta. Enda gången han skäller, förutom om man busar, är när det kommer in någon eller hör en annan hund skälla på avstånd. Och ibland när man åker bil med honom så kan han börja skälla på folk som går förbi utanför :P hehe.  Igår när min nyfikna svärmor och svärfar kom hit blev han heltosig, ja svärfar va han i princip bara framme och nosa på lite. Svärmor va mkt mer intressant, massa pussaro kel blev det. hihi. Jimmy va ihos Robin större delen av kvällen. Jag och Olli tog en riktigt långpromenad ner till Sanda, kyyligt men skönt!

Nu ska jag sätta igång med
ris á la maltan, så jag och Johanna inte behöver vänta för länge :P Wohoo, min darling kommer om en 45 minuter. Längtar!! RIS Á LA MALTA m. SAFTSOPPA, det är grejer det!!!

Ikväll blir det promenad date med Isa och eventuellt Lady :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0