Pitch black, cherry.

Senaste kvarten har jag suttit och skrivit ett inlägg, sen av ngn mysko anledning så försvann texten och jag fick inte tillbaka den X(
Jag har iaf pulat med bloggen och med hjälp (tack Toby) så fick jag in klockan i bloggen!! Valde mellan körsbären och en svin cool gris-klocka. Med lite tur ser ni nog vilken som vann ;D hihi. Fick till en liten vits där, vitsigt av mig eller hur!? ;P haha.

Har kokat ris á la malta idag, och av någon skum anledning så koka grytan över trots att jag kokade på låg temperatur som det stor (2/6). Men men. Resultatet blev kanon, jag och min darling Johanna åt med god aptit. Lägger upp bilder sen!

Nu ska jag byta om för en förhoppningsvis inte allt för lång promenad med prinsen Olli, som står bredvid mig nu.. Han har sovit en liten stund i soffan som lätt är hans plats i vardagen ^.^, Dock har jag träningsvärk från gårdagens långpromenad, kämms över att det var så länge sen jag var ute och gick av ingen orsak. Men nu har jag en anledning! Mig hjärta Olli!! Jag tror att kärleken är besvarad för han är jätte mammig, inte ens på toa får jag vara i fred ;P haha. Men det gör inget :D


Prins Olli på sin kungliga plats ;D hihi.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Haha söt du är! Tack för länken!:)



Jag ska nu ta och förbereda min middag!:D Wokgrönsaker och ris!:P MUUUMS!

2009-01-11 @ 17:47:31
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0