Vardagslyx.


Skrivet igår (tisdag 27/1-09) kl. 23.50; men just då valde blogg.se att strejka = /

Ber om ursäkt för att jag inte har bloggat sen i lördags. Men jag åkte hem ganska tidigt på förmiddagen i söndags och sen orkade jag inte starta datorn när jag väl var hemma och inpackad. I måndags morse blev jag väckt kl 6.40 ungefär av Yvonne på bokningen. Hon undra om jag kunde jobba, eftersom jag vart ledig och inte haft så många timmar så tacka jag ja. Han ut med Olli, stressa i mig lite att äta innan jag fick iväg. Strax efter halv 8 var jag på jobbet. När jag slutat så åkte jag och hämtade Maowlin och supersöta Cherry-shake ^.^, Vi åkte hem till mig en snabbis så jag fick bytt om och hämtat min Olli-bolli. Sen mötte vi upp Johanna i stan och gick en liten runda och Maowlin fick inhandlat mat att äta på tåget. Sen tog vi bilen ner till stationen där Maowlin hämta ut biljetten innan det blev lite rastning av Cherry-shake innan vi vinka av dem! Jag och Johannisen åkte till Wachtmeister Galleria och 1344, det blev en kyckling paj med grönsaker ett glas vatten och en CHAI latte :D Johanna NÖJD ^.^, hihi. Sen fick Johannisen inhandlat en sjuuuuukt snygg väska *avis så det heter duga* sen köpte hon en vas och två blommor, såå fina. Jag köpte en enooooormt fin vas som det stod JOHANNA på, den var vit utvändigt och skrik ROSA invändigt. Egentligen en tulpanvas, men jag köpte en liten murgröna (?) som hon plantera i med lite stenar runt om :D finfinfint :D Sen blev det THE BODY SHOP, där jag fick mina bryn plockade ;D VARDAGSLYX!! Vi ska dit på måndag igen, jag ska både få sminkrådgivning och bryn+fransar färgade :D medans Johannisen ska få sminkrådgivning och eventuellt vaxa benen (!?) Nä nu ska jag strax nana. Har vart supertrött hela kvällen, ge mig sommar NUUUUU!!

 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Hehe, ok :) Chailatte har jag aldrig druckit faktiskt.. hur smakar det? Om du kan försöka beskriva smaken i ord liksom :)

2009-01-28 @ 12:07:22
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: sassa thörnell

bli medlem du också, mycket bättre än gratismode och lättare att samla poäng !

http://www.freestreet.se/?r=489

kram :)

2009-01-28 @ 13:23:44
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack för tipset! :) Men det var exakt så jag gjorde (för det var så dom skrev på förpackningen), och ändå tyckte jag det var svårt. Fast det största problemet var inte blinkningarna, utan att när linsen precis hade hamnat på ögat så var den liksom bucklig.. jag försökte trycka lite försiktigt så att den skulle jämna ut sig, men nästan varje gång slutade det med att linsen åkte neråt och började glida ut ur ögat. Kan det ha varit så att den var felvänd tror du? Jag vände på linsen flera gånger, men det kändes liksom som att viket håll den än var åt så var den felvänd :-S

2009-01-28 @ 13:25:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Ja det ska inte vara lätt, hehe ;) Men smakar det ungefär som te då?

2009-01-28 @ 13:30:19
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0