..gröna fingrar in progress..

Idag har vart en skön dag.. Jag somnade relativt tidigt *host* för att vara jag den senaste tiden.. Vaknade utvilad och tog en skön dusch. Efter det var det ut med Olli och äta lite frukost. Sen blev det en tur till granngården där jag fick köpt en del saker. Blomjord, planteringshandskar, vattenkanna och en kruka bla.. Ollisen fick sig ett märgben också : ) Sen så har jag planterat om mina svärmorstungor.. Skotten hamna i två separata mindre krukor och de stora rötterna hamna i varsin kruka! Nu är mina fönsterbrädor fulla, iaf den ena är full med blommor : P hehe. Jag är iaf GRYMT nöjd med mig själv : D

Vart nyss ute med Olli och såklart kom det en annan hund, tack och lov från ett annat håll så jag fick dragit in honom.. Men han blir totalt dum i huvudet när det kommer andra hundar.. Vet inte vad jag ska göra för att han ska reagera annorlunda, börjar undra hur hans tidigare ägare uppfostrade honom.. Nu har jag även fått torka blod på golvet, vet inte om han trampat på någon glasbit eller om han skrapat upp det på asfalten. Han verkar inte ha ont, för jag tvättade rent 'såret' så jag är mest grinig för att jag har fått blod på mina mattor :( men men. Jag får väl överleva det också.. Nu ska jag snart lägga mig och känna doften av Ollis äckliga fisar : S Får se om jag blir gasad inatt ; P hehe.

Nä nu ska jag göra mig iordning för sängen, upp och jobba imorn!!

Kommentarer
Postat av: *Bacon*

Haha nej han får inte gasa ihjäl dig innan imorrn ;)

2009-07-29 @ 08:20:13
URL: http://bacon.blogg.se/
Postat av: emmie

hahaha! det sista lät ytterst trevligt!! =)

2009-07-29 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0