..hemmalängtan..

Börjar känna sig en aning schleten i kroppen nu.. Ursäkta min talskrift :P hehe. Allt detta jobbandet, med en del felbelastningar.. Försöker att undvika dem, men ibland är det omöjligt.. Om inte annat känns det i nacken, axlarna och korsryggen... Har även haft det ganska jobbigt emotionellt de sista veckorna, delvis så är det saknaden efter familjen, vännerna och syskonbarnen där "hemmavid". Jag har ju sällan möjlighet att åka hem, och lillan var ju så liten när jag flytta.. Enbart 1 lite drygt, och sen dess har jag bara träffat henne och hennes bror vid ett fåtal gånger. Jag tror inte hon vet vem jag är, till skillnad från storebror som haft moster i 6 år.. Som jag saknar dem!! De är mitt livs största kärlekar!!

 

I torsdags kväll hade jag min bästavän Emmie här på middag och kvällsmys.. Jag gjorde iordning hemlagat potatismos och ugnsbakad falukorv, mumma. Sen så hade hon med sig jordgubbar, choklad och 'skruvar'.. Vi kollade på filmen/serien 'True woman' med bland andra Angelina Jolie. Den var faktiskt riktigt bra.. Ett citat ur filmen 'Det är inte de vi älskar som utgör livet, det är att vi älskar dem' jag tyckte det var så fint.. 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emmie

åh vad jag rös när jag kollade på youtubeklippet. fan va grym han är, michael! helt fantastiskt. tack för senast hjärtat =)

2009-07-11 @ 21:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0