..lagg..

Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat på länge nu..

Har jobbat alldeles för mkt denna veckan så energin är inte direkt på topp.. Men ser ändå fram emot imorn, ska med min brukare till dennes dotter. Min lilla "bebis" ska följa med, han har fått vara med hos min brukare dessa dagar och det är så skönt. Och min brukare blir lika glad varje gång han är med :D Sen saknar jag min gullfia, har inte träffat henne på en hel vecka nu ; ) och det är ILLA!! Emmie, saknar dig bästavän!! Och hon har nu, med hjälp av lilla mig, skaffat sig en blogg :D Den finns här och i listan till vänster!! 

 

Nä nu ska jag slå mig ner och känna mig nerslagen i soffan med en kopp indian chai och lite choklad!

Eller som min "älskling" (stor portion ironi) Paris Hilton hade sagt, TTYN (= Talk To You Never) ;P


Kommentarer
Postat av: Emmie

tack för dina fina sms hjärtat =) jag kan inte komma in på min blogg, snyft. vet inte varför det inte funkar? :S

2009-07-06 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0