..Ledord: Framförhållning..

Ja nu vart det ju ett tag sen man skrev här igen då! Har inte hänt så mkt det senaste faktiskt, jobbat, ätit och sovit typ...
Som vanligt har jag och min älskling Emmie och jag haft vårat måndagsmys, loving it! Vi har planerat en massa, undrar om hälften av det kommer bli genomfört haha men ingen kan klaga på våran framförhållning och goda vilja. Det är du och jag stumpan, du och jag! hihi.


Här kommer en liten lista på några av våra planer, som sagt framförhållning ::
  • Bio [20/7] Biljetter är köpta!
  • Rida Einstein i Kalmar [20/8] Jag längtar!!
  • Rida på tur, på underbara islänningar med fika och massage efteråt [29/8] Längtar ännu mer!!
  • Ullared [4/11] Datum preliminärt..
  • Utlandsresa [2010] Inga direkta planer ännu..
Sen har vi ju alla våra måndagar, i stort sett är alla måndagar, framförallt kvällarna, vigda åt måndagsmys med bästaste vännen Emmie!! Men det händer ju en massa annat också... Men det kommer längre fram ^^,


"In Our Darkest Hour, In My Deepest Despair, Will You Still Care? Will You Be There? In My Trials, And My Tribulations, Through Our Doubts And Frustrations, In My Violence, In My Turbulence, Through My Fear And My Confessions, In My Anguish And My Pain, Through My Joy And My Sorrow, In The Promise Of Another Tomorrow, I'll Never Let You Part, For You're Always In My Heart."

Kommentarer
Postat av: Emmie

haha ja herregud va vi hade roligt när vi planerade allt detta, oj vad vi skrattade åt oss själva för vi e ju lite smått galna alltså!! kram på dig gumman

2009-07-17 @ 22:38:24
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0