..Veckan som gått..

Jag har varit dålig på att uppdatera, typ hela sommaren, men den här veckan har jag varken haft lust eller ork. Dessutom har jag haft besök av en god vän från kungliga hufvudstaden :P hehe. Slutade jobba kl 04.00 i måndags morse.. Sen dess har jag haft både Emmie här och Martin kom i tisdags eftermiddag. Vi har bara haft trevligt!! Verkligen en toppen kille, fattar inte att ingen brud fångat honom ännu!! Men men.. Så är det några av mina vänner som säger om mig också, vilket jag inte förstår, men i mitt stilla sinne också undrar.. Dock ingen brud för mig, här ska det vara karlar :P haha. Jag är alldeles för trött för att blogga egentligen.. Kommer inte så många vettiga tankar just nu.. :P Men har haft min babe, Johanna, här idag.. Och NEJ CHRISTOFFER, kära kusin, du behöver inte oroa dig för min hälsa ;) haha.

I förrgår när jag prata med min kära moder så fick jag vet att min syster ska yngla av sig igen.. Väntar mitt 3e syskonbarn i februari 2010. Senare på kvällen fick jag veta att min allra bästa killkompis, Danne, ska bli pappa i mars! Och i mitt stilla sinne undrar jag återigen, när kommer min karl?? Näe nu är jag för trött för att köra ner huvudet i den gropen igen...


Tänkte bara säga till; Emmie, Johanna, Sabina & Molle, älskar er flickor <3
Och till min älskade mamma, jag saknar dig vansinnigt mkt <33

Kommentarer
Postat av: Emmie

söta vän =) love you too.

2009-07-29 @ 14:45:23
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0