..regn, regn, regn..

Efter en lång natt med grava sömnproblem så gick jag upp, hade ett sms från min gullunge Emmie på mobilen. Hennes brukare ville att jag skulle komma dit med Olli.. Så vid halv 1 traskade vi bort, Olli hade på sig "blöjan" och regntäcke och jag hade mitt lilla paraply.. För jo regnade gjorde det ju naturligtvis = / Men det var trevligt att se lite andra än sitt eget ansikte :P hehe.  Sen fick jag lagat lite mat, gårdagens bulgur och fixade lite ny sås och till det karré. Sen satt jag vid datorn en stund innan jag gick och la mig för att sova en stund... Nu sitter jag och käkar igen :p hehe. Bulgur, sås, quorn och majs.. Mums!! Nyttig är jag också :p hehe. Har lite bråttom... Ska snart åka o jobba.. :P

 

 

Gonatt på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0