..vuxenpoäng & bonntur..

Efter en natt på jobbet och många sms så kom man hem, käka lite frukost och gick och la sig.. Fick sovit gott trots att jag vakna några gånger på morran, somna om lika fort igen :P Sen fixa jag frukost och rasta Olli innan Emmie kom och vi drog ut till ön. Jag skaffade mig några vuxenpoäng genom att rösta i EU-parlaments valet, sen gick vi till gamla lägenheten där Jimmy och Björn gjort iordning.. Så nu ser det ut som det gjorde när vi flytta dit från början igen xD haha. Vad är det man säger, ränderna går aldrig ur?  Vi fick iallafall packat med några lådor till lägenheten.. Sen när släpat upp det till lägenheten så drog vi till City Gross och handla lite.. Sen var det raka spåret hem för att laga mat. Fläskkarré, fullkorns bulgur med gräddsås med apelsin smak och grönsaker med salladsdressing. Mmmmumma!! Mästerkocken Johanna! Skönt med lite sällskap minst sagt :P Sen blev det en promenad bort till Emmies brukare som bor några minuters promenad från mig, hon skulle hämta vikarie nyckeln. Sen gick vi hem, drog igång "Just my luck", käka choklad mousse och lite chips..

 

Sen kom hennes kille Andreas och hämtade henne, tro inte jag gör bort mig.. Eftersom jag bara skulle ner någon minut så tänkte jag, jag behöver inte låsa så tog inte med mig nyckeln.. Inte en tanke på att porten är låst.. Så precis när vi kramats hejdå så kommer jag på "FAN jag kommer inte in!" Men TACK OCH LOV för att det var folk på Bosniska förreningen så jag fick gå igenom deras lägenhet/lokal för att komma upp!! Tack gode gud.. Annars kunde jag ha fått vänta tills E-K kom på nattpatrullen som kommer vid 2 :O och då hade jag vart sjuk imorn för det är ingen värme ute :S Jäkla bonntur verkligen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0