Hej ",


Hallå mina vänner! Vilken helg, lördagen gick jag konstant på alvedon. Maxdosen gick åt för att över huvudtaget överleva på jobbet.. Mensvärken var så enooormt extrem, ett under att jag orkade vara mitt vanliga glada jag.. Söndagen va sådär, mensvärken var inte särskilt påtaglig, märkligt nog, men energin var som bortblåst.. Vi åt middag hos svärföräldrarna innan jag åkte iväg och jobba några timmar.. Försökte vara den proffesionella jag, men det var svårt. Jag hade inte riktigt energin, men det gick rätt bra ändå. Idag har det var värre med värken i magen, men just nu är det rätt lugnt.. "Behandlar" magen med varm vetekudde om mornarna och kvällarna. Men jag har vart ganska produktiv idag... Har dammsugit, "möblerat" om i badrummet :P och skurat bort lite fläckar från hallen och köket. Sen blev det pannkakor till lunch/middag/kvällsmat-kombination *mmmmmums* Nu har jag kollat Unga mödrar och kollar för tillfället på Miami Ink. Diggin' 'em!! :P 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Terese

Okej ja ska oxå plugga vidare innom lärare, vet inte än riktigt vad, sen orkar ja inte plugga just nu heller. Händer idag?

2009-03-03 @ 10:52:38
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för din kommentar :)

Ja, det är nog mellan ettan och trean jag väljer.. usch vad jag velar..: :P

2009-03-03 @ 13:27:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Humorbloggen

Tjena kul du gillar historierna (fräckisarna) på humorbloggen.Du är välkommen back bloggen uppdateras minst 2 ggr per dag.

2009-03-03 @ 17:38:48
URL: http://humorbloggen.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0