..Mjo..

Jo uppdateringen har visst laggat lite efter nu.. Hade tänkt skriva lite i söndags men så gick man och blev magsjuk, suck, naturligtvis blev man smittad på jobbet i torsdags!! Skulle ha tagit med mig Johanna in till stan igår, men jag kände att det inte ens var läge med det. Men jag har inte spytt iallafall vilket känns skönt. Och idag känns det en aning bättre!

 

Idag fick jag samtalet jag längtat efter, men det blev jobbigare än jag hade hoppats på, så nu måste jag ta tag i det innan helgen är slut. Så nu kommer jag må halvdåligt över detta resten av veckan, blä, dock är det nödvändigt för nästa tisdag måste jag ringa tillbaka och svara. Jobbigt, jobbigt!! Finns det någon pausknapp på livet som jag inte vet om?? Hade behövt en paus från mig själv just nu.. Ingen som vill byta liv med mig fram tills den 1a juni? Knappast.. <'( Men som allting annat i mitt liv så måste det göra ont och vara jobbigt innan det blir bra.. Sucks!!

 

"Mom and dad you shouldn't worry!
I am out here on my own, but I will never be alone.."

 


Nu vill vi ha sommar och sol!!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Love U always - no matter what!

2009-04-01 @ 08:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0