Tummen ↑

Åh vilken skön helg jag haft, första helt lediga helgen på långa 6 veckor.. Gott gott, vi har mestadels bara tagit det lugnt. I söndags så firade vi lillebror och sambon lite i efterskott, blev prinsess-tårta och pannkakor till middag hehe. Och det slarvas en del med maten från min sida och det är inte allt för bra känner jag.. Humöret pendlar.

Men igår vart det inte mkt som kunde störa mitt glada humör..
Vart nämligen in till Frösunda och skrev under anställningsbevis, tystnadsplikt och lite andra papper.. Fick till och med en pärm med massor av information, försökte läsa igenom noggrand igår kväll men jag var så trött att jag kom inte längre än till sida 5 (av 32 typ). Så det blir väl snart att sätta sig att gå igenom den så man får lite substans av att det som står.. Senare i april ska vi på en heldag med introduktion, värsta blir eftermiddagen med lyftteknik.. Jag har vart på lyftteknik en himla massa gånger, men visst man är aldrig full lärd så man kanske lär sig något nytt? Återstår att se i april då :) 

Blir roligt på måndag, ska gå inskolning hos en brukare (vars pa troligen blir långtidssjukskriven) dagtid 12-15. Sen ska jag hem och äta + sova för klockan 20.25 ungefär bär det av inte till stan igen för att gå inskolning på natten, ska gå bredvid en tjej som kallas EK och är 24. Natten är 21-04 så jag kommer nog hem ca 04.30, ut med Olli sen hänga med John Blund några timmar :P 

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0