Msn..


Öppna msn, o du fuska inte!

Tycker du nummer tolv är snygg? Sebastian, fd klasskompis, nja snarare gullig.

Skulle du kunna krama nummer sju? Christoffer, kusin, självklart :D

Hatar du nummer 3? Amanda, fd klasskompis, nej absolut inte. Jag har inte någon jag hatar på min msn!

Känner du nummer fyra? Alexandra K, klasskompis från gymnasiet, jajjamensan!! :D

Skulle du pussa nummer tio? Johan, mitt ex, nja kanske en puss på kinden..

Har du träffat nummer tjugotre? Johanna, bästa kompis, självklart min babe <3

Hur är nummer trettiotre? André, konfa-kompis, hm känner honom inte så väl.. Men väldigt estetisk.

Har du varit kär i nummer arton? Michaela,  msn/blogg-kompis, nej det kan jag väl inte påstå :P

Vem är konstigast av alla online-kontakter? Krille, fd kompis, en del knepig..

 

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: jenny

Hey! Hur e det idag? Fin blogg btw! :) Kram Jenny

2009-03-12 @ 19:52:41
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0