Min arm har feber!!

Idag har jag haft en helt UNDERBAR dag!! Vaknade till ett mkt gulligt sms ^^. Sen vart det ut med Olli, prata med mamma, slå sig ner vid datorn ett slag innan man fick hoppa in i duschen och göra sig iordning inför att göra stan osäker med min gullunge Emmie :D Tack stumpan för en UNDERBAR eftermiddag, vi ses på lördag :D Vi gick ner till Glitter så Emmie fick köpt en ny näspiercing, sen drog vi bort till 3G.. Godaste maten :D och mumsig efterrätt blev det med gottigt te :D Sen drog vi på shoppingrunda, fick köpt en klänning, ett par jeanstights, 2-pack leggings och lite hårnålar.. Emmie köpte likadana tights och två tröjor.. Lite komiskt att vi är så lika i smaken :P  Så jäkla glad att jag träffa dig gumman :D

 

Har fått myggbett på armen, börjar tro att jag är allergisk mot myggbett, för det har svullnat upp som tusan och är febervarmt :S Suck!! Men igår hade jag ett mkt trevligt samtal på msn med en mkt trevlig person :D Och fler såna samtal lär det bli :D Johanna är glad!!


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0