Godmorgon på er! Hoppas ni haft en bra hel...

mms_img46551 (MMS)

Godmorgon på er! Hoppas ni haft en bra helg so far :) Min har vart rätt bra, jag jobbade ju som vanligt heldag under lördagen. Så det blev att ta sig hem från stan på morgonen, då jag sov hos en kompis för att orka med kvällen efter att Olli åkt. Gav Scilla mat och mig själv frukost innan jobbet börja. Dagen lunka på i sin vanliga rutin, först på kvällen när kris och bemanning ville att jag skulle jobba natt. Men där gick min gräns, jag var trött och inte det minsta sugen på att ändra mina planer för kvällen. Visserligen ändrades dem ändå, men frivilligt av både mig och Micke. Vi drog på bio då vi båda inte var nämnvärt sugna på att vara sociala. Och det var värt det, som vi skratta! Sen satt jag i soffan medans Micke yra runt och greja, tills min mage kurra gärnet. Då blev det pizza! Sen kolla vi lite på en film men vi vart båda så trötta så vi gick och la oss. Idag kommer min älskade mormor och morfar ner för att hälsa på några dagar. Ska bli riktigt mys! Älskar dem oändligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0