Kan inte tänka mig ett liv utan er!!

Vad skulle jag göra i dessa tider utan er, mina fantastiska vänner!!?? Jag tänker inte rabla massa namn, för ni vet vilka ni är. Ni har alla en stor plats i mitt hjärta och jag tänker skriva texten som finns på ett armband hos Bracy.se.

 

Glöm inte att ni får 10% genom att ange koden BRACY i kassan.

 

 

"A friend is someone we turn to when our spirits need a lift. 
A friend is someone we treasure for our friendship is a gift.
A friend is someone who fills our lives with beauty, joy and grace. 
And makes the whole world we live in a better and happier place."

 

 

Tack Johanna för en kanon underbar dag!! Älskar dig<3
Tack Isa & Martin för en toppen kväll, hade så trevligt och det var super mysigt!
Tack Johanna & Isa för att ni alltid finns för mig just nu!
Ni ska vet att jag alltid finns för er om ni behöver mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0