julfest med jobbet

Idag har varit en helt okej dag, BORTSETT från att det snöat o sen regnat bort igen. Gah hatar vintern, eller egentligen inte vintern i sig, snarare att snön aldrig får ligga kvar. Utan att det ofta leder till underkylt regn och glasgator, jag vill inte åka i diket i år också! Nu har jag ingen pappa som kan komma och dra upp mig i diket och ingen mamma som kan "bota" chocken. Men men.

Eftermiddagen bestod av att göra sig iordning inför kvällens julfest med jobbet, trevligt som attans var det och SUPER GOD mat!! Kul att få se så många av sina brukare samtidigt och många av sina kollegor som man aldrig ser! Det är väl enda nackdelen med mitt jobb, man jobbar så himla mycket ensam och för mig så byter man sällan av någon. Så det blir sällan att man får ventilera om det är något. Sen fick vi varsin cd-skiva "Life Watch - Niclas Öberg Foundation" där Niclas har skrivit all musik och all text. En hel del kända artister som sjunger; Jan Johansen, Christer Sjögren, Jessica Andersson och Janne Chaffert bla. Intäkterna för skivan går till forskningen av autism och artisterna har gjort detta utan att själva fått betalt för det!! Det känns som en meningsfull julklapp, en gåva som ger tillbaka! Det ger vi tummen upp för!!

Bjuder på en bild av mig & Emmie under festen


Kommentarer
Postat av: Emmie

varför skrev du som du gjorde om bilden jag lagt upp,du är ju jättefin på det kortet. (eller ja, på alla bilder förstås) men du,vilken snajsig bild du hade lagt upp ;)

2009-12-16 @ 04:06:47
URL: http://livetenligtemmie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilka snyggisar!

Kram

2009-12-28 @ 16:02:26
URL: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0