Fredag den 13:e.


Idag är det fredag den 13:e, för som potentiellt missat detta. Det är för övrigt min tur dag :P jo, jag vet att jag är konstig. Jobbade idag några timmar.. Och konstigt nog så vart vi klara med allt en 30 minuter innan jag sluta.. Det händer vanligtvis inte.. :P Så det var mkt skönt :D Påväg till jobbet så hörde jag en intervju på RixFm med Alesha Dixon, jag kopplade inte namnet och tänkte att det var någon ny.. Sen sjöng hon en låt från sin platta "The Alesha show" vet dock inte vad den heter.. Sen påvägen hem så koppla jag när de spelade "The boy does nothing" säger bara WOW hennes röst!! Hon är LÄTT en av mina absoluta favoriter!! Och snygg som F******N är hon och hon är 30 =S Tänk om man kunde se ut så vid 30! Sweet dreeeeaaaaams Johanna!!! 
Glad alla hjärtans dag allesammans!!
Massa kärlek till mina vänner och min familj, evig kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Leslie

haha aa de e min favvo låt just nu. The boys do nothing. gillar hur dem dansar på videon =) Hoppas att du har haft en bra <3 dag.. pussss

2009-02-15 @ 02:43:02
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0