Rå vardagslyx.


Har precis kollat på premiären av RAW COMEDY CLUB på kanal 5! Mårten och Magnus är ju så jäkla grymma.. Laurie, en kanadensisk komidien, snacka om sexfixerad men himla rolig :P Vart är alla svenska kvinnliga ståuppare? Vart är dagens nya generation av Babben Larsson, Ulla Skoog och Susanne Reuter?? Varför är det bara männen som syns och hörs? Visst dem är jäkligt roliga, men det finns många tjejer som är förbaskat roliga.. Så varför syns inte dem i etern? Men men...

Idag försov både jag och Jimmy oss, tur jag inte skulle jobba idag.. Det hade jag verkligen inte orkat.. Blev en relativt snabb dusch, klä på sig och ut med Olli.. Slänga ner två bananer och en klementin och sen iväg till Johanna. Men tro icke att när jag sätter in Olli i bilen så ringer mobilen och tjejen på tBS är hemme för vård av sjukt barn då.. Men jag iväg till Johanna iaf, som försöker föra över ljudet från datorn till tvn.. Good luck!! haha. Gick väl mildt sagt inte som hon ville... :P Men vi åkte in till sjukan och jag fick tagit mina prover och vi gick för att köpa blommor till Berith (krya på dig!!) de blev en orange gerbera och lite grönt och en kvisst med lite gult på.. Fint blev det, men nästa gång tar jag bilen.. Mina hälsenor är inte gjorda för att gå fort i en grov uppförsbacke :P och ja, jag vet att jag har dålig kondis :P Eftersom hon låg på ett tvårum fick vi inte ge henne blomman på rummet så jag gav blomman till sköterskan som skulle lämna dem till någon i familjen. Hon hade ingen feber längre så jag hoppas att hon snart blir bättre..

Efter apoteket blev det en snabb rastning av Olli innan vi åkte in till stan.. Både jag och Johanna var vrålhungriga, jag hade naturligtvis glömt ta med mat till Ollisen, stressad som jag va, så det vart bara och köpa en ny liten påse. Sen gick vi upp till 1344, jag köpte en en tallrik med pasta och kyckling.. Jag skulle även ha en Chailatte men den va slut så det blev en latte med hasselnöt och lite choklad"pulver" på toppen.. Helt okej även om det inte slog min chai :P haha ja jag  är insnöad på chai :P  Sen efter en stillad hunger gick vi till tBS och en annan tjej hade kommit så jag fick min lilla vardagslyx till slut ^.^, Fint blev det!! Vid 4 fick även Johanna, alias Marsianen, sin vardagslyx och hon blev sååå schnygg!! Rena PUMAN *blink* hehe. 

Nä nu ska jag dricka färdigt mitt ljuvligt goda Björnbärs thé från Enkla, blir garanterat fler théer därifrån (!!) sen ska jag krypa ner under täcket!!

Godnatt & sov gott!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, Johanna i ett nötskal;)



Ja fan vad snygg jag kände mig när jag gick därifrån ;)

2009-02-04 @ 09:47:16
URL: http://bacon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0