Det här händer inte mig.


D en här dagen började rätt bra, fick lite sovmorgon eftersom min enormt snälla mamma tog med sig Ollisen ut imorse när Kajsa och Triss skulle ut. Skönt när man ännu inte är hundra van att gå upp så tidigt. Ska gengälda henne imorgon när hon ska diska och fixa lunch till henne och pappa. Sen vid lunchtid så åkte jag och Olli till mormor och morfar, huu så jag saknat min mormor!! Och min gudasnälla morfar fixa mina föräldrars gamla sänglampor som jag och Jimmy ska ha i lägenheten. Sen fick jag min och våran julklapp, ett jättefint överkasst och ett superfint ljus med hållare från Cypern. Kan jag säga mer än att min mormor känner mig ;D Sen på kvällen åkte jag och hämta min Sabina i stan, vi ställde bilen utanför och tog med min Olli pojke på en promenad på ca 1,5-2 timmar. Skönt att få prata av sig... Älskar min Sabina, finns ingen som henne.

Trots all kärlek så är allt ett rent *cencur* just nu. Idag blevJimmy varslad från sitt jobb och kommer endast ha det kvar en månad till. Våran framtid är rätt oviss just nu :( Inte som par, men bosättning eller vad man ska kalla det. Kanske ska kolla efter en ny lägenhet.. För vi kanske inte har råd att bo kvar särskilt länge till... Får inte jimmy jobb så blir det ändå mer omöjligt... Kanske flytta till annan ort och det är det sista vi vill just nu!!

Min dröm är liksom precis inom räckkoll, nästan så jag kan ta på den. Men när jag sträcker mig efter den så glider den undan... Känns inte som om det är någon idé att ens kämpa för det blir ändå inte som man vill, trots det så vet jag innerst inne att det är just det vi måste göra. Men bekväm som man är, så orkar man inte ta tag i saker och ting. I mångt och mycket tänker jag faktiskt skylla på inflationen. Innan dess var det 40-talisterna som inte gick i pension. Just nu vill jag bara skrika F******CK LIVET!!

Ursäkta över gnället i slutet, men jag behöver få det ur mig!!

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den)

2009-01-20 @ 00:23:42
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det ordnar sig på ett eller annat sätt. jag lovar! Finns här för dig. KRAM

2009-01-20 @ 09:22:51
URL: http://www.majlov.se
Postat av: Molle

Men neeej! =( åh jag som hoppades så hårt på att ni skulle slippa detta...Då hoppas jag på nytt att det löser sig och att du/ni stannar i karlskrona! Behöver du lätta ditt hjärta så finns jag här, alla tider på dygnet! Bara att slå en pling ^^ Älskar dig tösabiten!! <3<3<3

2009-01-20 @ 09:31:45
Postat av: Anonym

Nej fan vad tråkigt!!! Skulle vara jättetråkigt om ni skulle flytta :/

2009-01-20 @ 21:24:09
URL: http://lillaisa.blogspot.com
Postat av: en sån där "ung mamma"

Vad tråkigt. Min sambo blev också varslad nu i veckan, supertråkigt :(

2009-01-21 @ 13:40:18
URL: http://jonnalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0