Nisse vill ha negerkyssar.


Hehe, yes har kollat lite på Varning för jönsonligan idag.. Gösta Ekman är ju bara fööör komisk och spelar ju bara bäst xD Idag har det inte hänt särskilt mkt alls, har vart och snabbhandlat med Olli, han fick snällt vänta utanför. Har tvättat upp lite underkläder som jag strax ska hänga. Plockat av det som hängde på torkställningen och rensat lite i garderoben med handdukar, lakan, påslakan och örngott på sånt vi inte använder. Har massa lakan som inte passar våran säng, även lite påslakan och handdukar rök ner i kartongen. Ska sortera lite senare, orkar inte det ikväll.. Inte för att jag har mkt annat för mig men... Har även fått massa tider som jag ska jobba i februari, skönt! Hoppas det blir mer under vägens gång. Spelade lite ps2, lite småskoj faktiskt. Fast jag önskar mig ett Wii, men det liksom mkt annat ligger på is i framtiden.. Ett Wii + Wii balance board!! 

Har precis ställt in min chokladtårta med glasyr i kylen.. MUMMA!! Tycker Jimmy kan komma hem nu så vi kan mumsa lite ^.^, Fast han gör ju sin sista jobbkväll för den här veckan nu!! :D Mkt skönt att träffa honom en dag iaf den här veckan, jag jobbar heldag både på lördag och söndag, så min lille prins får vara med husse och lillebror. Hoppas att morgondagen blir en bra och givande dag ^.^, men det blir att märkas imorn.  
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: okej :) det är bara att lägga till msn och beskriva hur du vill ha din design så ska jag fixa den åt dig :)

2009-01-29 @ 22:16:45
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0