Dagens horoskop


Jag är visserligen inte den som läser horoskopen varje dag och tror blindt på vad som står, men ibland är det lite kul.. Så därför kommer dagens och veckans horoskop för alla oss som är födda i VÅGENs tecken. 


Vågen
(veckans horoskop)

Vecka 11 (9 mars - 15 mars) 
KÄRLEK Hemma har du det bäst och i kärlek ska du vara diskret och handla försiktigt. Här verkar romantiken ganska så svag. Ta det lugnt och vila. ARBETE/HÄLSA Arbetar du med sjuka människor nu i veckan så verkar det ge dig lyckat resultat. Du är en duktig vän som utstrålar sundhet. Din hälsa ska vara sund och frisk. EKONOMI Det måste bara vara trevligt att få besöka dig och ditt vackra hem. Din ekonomi bör vara bra och nu kan du vinna i spel. Med ett spel på hästar kan du nu bli rik. 

Lyckotal: 6, 7, 9, 28, 37, 39, 40
Bästa lyckotal: 6

Onsdag den 11 Mars 2009

Du har idel trevliga händelser att se fram emot. I en arbetssituation får du briljera med din yrkesskicklighet. Det du gör väcker beundran och respekt. Du kommer också att bli efterfrågad på ett annat sätt än du varit tidigare i och med detta.

Bonus:Torsdag den 12 Mars 2009
Det ser ut att bli en spännande dag. Du får ett positivt besked som kommer att innebära ett ekonomiskt uppsving för dig på sikt. Den arbetsinsats som blir följden av det här tar du gärna. För nu får du äntligen någonting rejält att ta tag i


Hm..Kärleken och Arbete/Hälsa kan ju stämma ganska bra in på mig, men Ekonomin stämmer inte det minsta.. Och jag HOPPAS att dagens och morgondagens horoskop stämmer, för i såna fall kanske jag får jobbet jag har sökt.. Men jag blir väl kvar där jag är kan jag tro.. Vilket kanske både är bra och dåligt? Jag vet inte.. Jag är snart 21 och jag vet fortfarande inte vad jag vill med mitt liv när det kommer till jobb, och jag känner att den "bördan" börjar väga en del...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag håller alla tummar och tår!!!!

Kramizar an masse

2009-03-11 @ 16:29:48
Postat av: Amanda Björk

det är snart sommar nu kan vi ju hoppas :D

2009-03-11 @ 22:03:34
URL: http://nolltretjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0