Lång natt

Det blev en lång natt igår, efter att Lotta & jag käkat och kollat på filmen The Echo (riktigt creepy) så sa vi godnatt.. Men tro inte att jag kunde somna för det nej, icke!! Blev ett långt samtal över msn med min barndomsvän Ida (mitten)... Har känt henne i 12,5 år ungefär, finns många minnen i vår vänskap! Hoppas hon kommer ner och hälsar på mig snart, alltid när jag är hemma så är jag antingen upptagen eller så är hon upptagen.. Men jag hoppas! Var ute med min Olli kl 04 en stund innan hon skulle lägga sig. Vid 5 tiden skrev Lotta och fråga om jag skulle med ut med henne, Buck och Olli... Så vid halv 6 var vi ute en kort kisse-runda med i regnet... Sen "dog" jag i sängen runt halv 7 - 7 ;P sov tills runt 14.  


Kommentarer
Postat av: m

fin blogg :)

allt bra?<3

2009-11-20 @ 18:06:34
URL: http://meriemjamil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0