life's a hoe and i'm broke

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen, som vanligt. Men det har vart mycket som har hänt det sista. Har vart mycket med Lotta, min granne o vart i stallet. Det har även vart mycket som försegåtts uppe i mitt huvud.. Emellanåt när jag har såna perioder, så vet jag inte vad jag ska skriva, eller så är det tvärtom att jag vill skriva hur mycket som helst. Men då med risk att jag ska låta gnällig, men den som inte vandrat i mina skor eller har gått igenom samma saker kan omöjligt förstå eller sätta sig in i känslan som finns i kroppen. Just därför vill jag heller inte skriva när jag inte mår bra, ytterst få vet eller skulle förstå djupet av allt som finns inom mig!

Men det är inte bara deppigt i mitt liv just nu, mycket tack vare att jag har Lotta! I söndags natt fick vi en flipp och bestämde oss för att dra till Väla, så i tisdags förmiddag efter att ha haft utsläppet av hästarna så körde vi ner till skåne. Träffa min sötmupp Emma som jag inte träffat på typ 3 år... Så jag umgicks med 3 skåningar + att både Buck o Olli oc´kså är skåningar :P fast de talar ju inte :P hehe.

Igår hade jag tvättstugan, dock morgontid så jag låste tvättstugan tidigt på morgonen innan jag la mig. Sen tvätta jag först vid 11.. hann med det lilla som jag va tvungen att tvätta, resten ska jag låna av Lottas tvättid idag... Har jobbat natten och jag är typ död... vet inte varför jag inte lagt mig ännu! För jag vet att jag kommer somna på fläcken...  Men men, kvinnor och barn...


Nej nu ska jag väl krypa kull i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0