till Rebecca

Detta inlägg kommer riktas till min älskade vän Rebecca! I 7 år har vi känt varandra nu, en lång tid i en värld där vänner kommer och går! Trots att det var längesen sist vi sågs så vill jag att du ska veta att jag kommer ALLTID att finnas här för dig! Jag vet att det är svårt att lita på folk och släppa dem allra längst in. Jag kommer aldrig tvinga mig på dig, men du ska också veta att jag kommer inte lämna dig. Hur hemsk du än tror att du är! Min enda önskan är att jag fortfarande ska få vara en del av ditt liv och att du en dag ska kunna älska dig själv tillräckligt för att sluta skada dig själv!

 

För 7 år sedan kom du in som en tornardo i mitt liv, jag har älskat varje stund med dig! Du har förändrat mig, påverkat mig till att bli den jag är idag! Jag är dig och flera andra evigt tacksam, det finns få människor som du! Starka underbara människa, ibland är livet bergodalbana både psykiskt och fysiskt. För vissa av oss värre en andra, men stark som du är kommer du en dag komma ur det här!!

Jag kommer aldrig lämna dig, du kommer alltid att vara en av mina allra högst värderade vänner!
Du kommer alltid vara min ängla-prinsessa, min älskade vän!!

 

Through good times, through bad ones,
I'll be here for you whenever you need me!
I wanna share your laughter and tears!
Rebecca, you'll always be my angel-princess!

 

Massor av kärlek och styrka vill jag ge dig!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var nog det gulligaste jag fått på jätte länge. TUSEN TACK Johanna <3 Det värmde verkligen och jag känner verkligen desamma för dig. Vi har inte setts på länge men du finns alltid där och det betyder mycket.



Jag är glad som har dig som vän



Massa kramar

din vän Rebecca

2009-10-18 @ 11:06:33
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0