Tiden rinner iväg...

Ja nu vart det ju ett tag sen jag skrev senast, IGEN, men det har vart FULLT upp...
Jobb och massa nya introduktioner... Körde ca 45 mil på 1 vecka och då antal körda dagar var 6 och i stort sett BARA till och från jobbet.. Tyckte det var rätt mkt, det är lite knappt vad jag kanske kör på 2-3 veckor i vanliga fall... Fast igår körde jag ju ca 40 mil upp till min kära mor och far :P Så ca 85 mil på lite drygt 1 vecka.. haha.


Jag säger då det min vänner, jösses amalia xD Mina flickor håller på och leker matchmakers åt mig xD Just nu håller jag på och smsar med en av killarna som min Aleks försöker para ihop mig med ;P haha... återstår att se då hur saker blir :P


Men men, nu ska jag gå och göra mig vacker, sen blir det rasta alla vovvarna och prata med farfar innan jag ska åka och fika med min "fru" Sabina, saknar henne sååå mkt!!


Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0