askalas

Sitter man här som vanligt, ska snart gå bort till sängen och krypa ner. Men får väl fortsätta vara duktig att uppdatera bloggen. Idag har jag vart med Johanna i Johannishus på Johannishus Hund & Katt. Cassie's uppfödares syster har butiken som ska lägga ner och bara ha e-handel. Så rea tackar man ju inte nej till :P

Fick köpt:
  • Ett vinter täcke till Olli - sjukt mkt under ordinarie pris! *ILIKE*
  • Ett underlägg till Scillas matskål - sååå sött :P
  • Sele till Scilla
  • Nytt halsband till Olli med säkerhets spärr :)
  • Tuggben till Olli - fick även någon sorts godis av lunga gratis
Vid halv 7 tiden drog vi ut till stallet, jag och Lotta + hundarna. Olli naturligtvis iklädd sitt nya tjocka fina täcke!! Det var nog helt klart det absolut bästa täcket jag köpt till honom!! Vi tog in hästarna direkt då det blåste frukansvärt, knappt så att vi kom framåt, och när Lotta började fixa med täcken, vatten och mat så passade jag på att busa och aktivera min hund. (Han ligger TOTALT utslagen i sin soffa just nu) Vilket var välbehövligt, trots blåsten och snöandet så var det faktiskt rätt skönt att få vara ute och röra sig i friska luften. Dock vart jag inte LIKA förtjust i att Lotta lät Olli bita ihjäl en mus, han bet så försiktigt i den så han fick bita flera gånger innan den dog. Annat hade det varit om det varit Kayla, då hade den minsann varit död på 2 röda. Men men, Olli har hunnit byta saliv och käkat massa snö (han älskar när man kastar snöbollar till honom) så nu är han ren och fin i munnen igen. 

Måste säga att jag är så sjuuuukt sugen på att antingen dra till Malmö eller Gislaved i april för att se The Baseballs!! Någon som är på? Helsingborg för Neverstore i mars är redan planerad och so far är vi 3 brudar som åker! Någon annan som är på?
  • 2010-03-06 - Neverstore på The Tivoli i Helsingborg [150,-] se live nation.
  • 2010-04-17 - The Baseballs på KB-KulturBolaget i Malmö [350,-] se live nation.
  • 2010-04-24 - The Baseballs på Gisleparken i Gislaved [240,-] se live nation.


    Dagens ord blir ASKALAS!!
    BTW.. Tack för en toppen stund Johanna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kom ihåg mig?

bloglovin


RSS 2.0